Nasza oferta

Obsługa Wspólnoty

  • uzgadnianie stanowiska w sprawach działań Wspólnoty z jej członkami,
  • referowanie załatwionych spraw członkom Wspólnoty,
  • zawieranie umów, wystawianie zleceń, wniosków w imieniu Wspólnoty,
  • przygotowanie i sporządzanie dokumentów do akceptacji członków Wspólnoty,
  • wyjaśnianie spraw i tematów członkom Wspólnoty,
  • doradztwo i porady w sprawach nieruchomości na rzecz członków Wspólnoty,
  • organizacja i przygotowanie zebrań Wspólnoty oraz głosowania Uchwał,
  • weryfikacja stanu prawnego nieruchomości (powierzchnie, udziały itp.)

Obsługa eksploatacyjna

  • praca administratora, kontrola nieruchomości,
  • obsługa spraw właścicieli i mieszkańców,
  • prowadzenie dokumentacji lokali i ich właścicieli, umów, pism oraz ich segregacja,
  • obsługa usługodawców (sprzątanie, dezynsekcja, gosp.odpadami komunalnymi itp.),
  • obsługa konserwatorów i pogotowia
  • zapewnienie dostawy mediów, organizacja zakupów, komisji itp.
  • organizacja odczytów liczników, lokalizacji i kontaktów do właścicieli,
  • zawierania i obsługa umów, zleceń Wspólnoty oraz kontrola sposobu ich realizacji,
  • obsługa zgłoszeń mieszkańców i właścicieli,
  • współpraca ze służbami miejskimi, urzędami,
  • obsługa i przygotowanie korespondencji, wysyłka pocztowa
  • współpraca ze służbami miejskimi, urzędami,
  • obsługa i przygotowanie korespondencji, wysyłka pocztowa

Obsługa finansowa

  • obsługa faktur ich zasadności, zatwierdzenie,
  • obsługa płatności Wspólnoty, wykonywanie przelewów,
  • księgowanie wydatków faktur i ich zapłaty
  • sporządzanie rozliczeń finansowych Wspólnoty
  • obsługa kont bankowych Wspólnoty
  • sporządzanie dokumentacji ZUS (rejestracja, rozliczenia itp.)
  • sporządzanie dokumentacji Urz.Skarbowy (podatki, sprawozdania, rozliczenia),

Obsługa księgowa

  • naliczanie comiesięczne opłat właścicieli
  • kalkulacja stawek opłat
  • wystawianie zawiadomień o wysokości opłat
  • księgowanie wpłat właścicieli, przeksięgowanie pomiędzy kontami,
  • uzgadnianie sald po dokonaniu księgowań na bieżąco
  • rozliczanie opłat właścicieli
  • analiza płatności i płynności finansowej, stanu środków Wspólnoty

Sprawozdawczość Wspólnoty

  • sporządzanie sprawozdań do banku (w tym obsługa kredytu)
  • sporządzanie sprawozdań do ZUS-u (z tytułu zatrudnienia na umowy zlecenia)
  • sporządzanie sprawozdań do Urzędu Skarbowego (CIT, PIT, zaliczki na podatek)
  • sporządzanie sprawozdań do GUS i innych
  • sporządzanie sprawozdań do ZGN (ksero Uchwał, dokumentacji, itp)
  • sporządzanie sprawozdań dla Właścicieli nieruchomości

Windykacja należności

  • analiza zaległości właścicieli
  • wystawianie upomnień i wezwań dla właścicieli
  • uzgadnianie spłat zaległości (pisma, korespondencja)
  • przygotowanie i uzyskanie dokumentów do sądu

Obsługa prawna

  • przygotowanie pozwu do sądu o nakaz zapłaty
  • przygotowanie umów zawieranych w imieniu Wspólnoty
  • przygotowanie Uchwał Wspólnoty pod względem ich zgodności z prawem
  • uzyskanie sądowego nakazu zapłaty
  • uzyskanie klauzuli wykonalności sądowych nakazów zapłaty
  • przygotowanie wniosków egzekucji komorniczych
  • korespondencja bieżąca komornicza, uzyskanie, przekazywanie dokumentów
  • weryfikacja stanu prawnego nieruchomości (powierzchnie, udziały itp.)

Obsługa techniczna

  • organizacja przeglądów technicznych, rocznych, pięcioletnich
  • organizacja komisji technicznych, protokółów szkód, ocen technicznych,
  • obsługa konserwatorów, awarii, napraw, usuwania usterek, uzgodnienia w tym zakresie
  • nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń, zlecenia, rozliczenie zleceń
  • organizacja ofert cenowych, ustalenia zakresu robót, uzgodnienia cenowe,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej, książki obiektu, innych dokumentów
  • obsługa opracowania projektów, kosztorysów, zakresu remontów
  • przygotowanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert, zestawienie i ocena ofert,
  • prowadzenie negocjacji, ustalenia techniczne i organizacyjne
  • uzyskanie zatwierdzeń dokumentacji, pozwoleń i dokonywanie zgłoszeń budowlanych
  • uzyskanie dokumentacji z urzędów, wypisów, wpisów, zaświadczeń
  • sporządzanie planu remontów budynku i planu inwestycji technicznych
  • sporządzenie planu finansowego możliwości płatności za remonty
  • sporządzenie analizy finansowej inwestycji
  • sporządzenie wniosku kredytowego do banku
  • sporządzenie i przygotowanie załączników do wniosku kredytowego
  • uzgodnienia i negocjacje z bankiem sposobu zabezpieczeń kredytu
  • uzgodnienia warunków umowy kredytowej i spłaty kredytu
  • bieżąca analiza i nadzór merytoryczny nad kredytem,
  • rozliczanie poszczególnych etapów prac remontowo-inwestycyjnych
  • obsługa płatności poszczególnych etapów prac
  • organizacja komisji wprowadzenia i odbioru robót, komisji usterkowych i gwarancyjnych

Pozostałe usługi

  • zapewnienie biura w celu : gromadzenia i przechowywania dokumentacji Wspólnoty, obsługi mieszkańców, właścicieli, usługodawców, konserwatorów i innych osób
  • zapewnienie wyposażenia biura : szafy, biurka, krzesła itp. w celu świadczenia usług
  • zapewnienie urządzeń do obsługi: komputery, drukarki, telefony, fax, ksero
  • zapewnienie oprogramowania komputerowego: program księgowy, program bankowy, kalkulacyjny, program operacyjny i antywirusowy w celu ochrony sprzętu i danych Wspólnoty
  • utrzymanie abonamentów telefonicznych, komórkowych i internetowych
  • szkolenia obowiązkowe w zakresie kwalifikacji zawodowych w sprawach: zarządzania, finansów, rozliczeń, czynności prawno sądowych, windykacyjnych, dotacji itp.
  • obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządzania nieruchomościami
  • zakup artykułów biurowych: papier, tusze, tonery, do drukarek i ksero, inne
  • przejazdy w celach załatwiania spraw Wspólnoty
  • energia elektryczna i wywóz nieczystości, likwidacja dokumentacji, itp.